Free standard shipping and returns on all orders

Free standard shipping and returns on all orders

Klachten?

Heb je een klacht of ben je niet helemaal tevreden? Neem gerust contact met ons op. We staan klaar om naar je te luisteren en samen tot een passende oplossing te komen!

 

Klachtenregeling Korean Wonder

Bij Korean Wonder nemen we jouw tevredenheid zeer serieus. We vinden het belangrijk dat je volledig tevreden bent met onze producten. Hoewel we altijd ons best doen om alles vlekkeloos te laten verlopen, kan er af en toe iets misgaan. Als je niet helemaal tevreden bent met een van de producten, horen we dat graag van je.

Samen in gesprek

Als je een probleem ervaart, nodigen we je uit voor een gesprek met de betreffende front desk medewerker. Vaak kan een persoonlijk gesprek misverstanden verhelderen en kan de medewerker je verder uitleg geven. We stellen je feedback op prijs, omdat het ons helpt om de service te verbeteren.

Als het gesprek niet naar wens verloopt of je wilt het gesprek liever niet aangaan, kun je je klacht indienen bij onze interne klachtenfunctionaris via het klachtenformulier. We nemen elke klacht serieus en doen ons best om samen tot een oplossing te komen. Ons doel is om onze diensten en service voortdurend te verbeteren.

Hoe te behandelen?

Je kunt een klacht achterlaten via het klachtenformulier. Vermeld in je bericht alstublieft zo gedetailleerd mogelijk je klacht, inclusief de producten en tijdstippen waarop deze betrekking hebben. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en doen ons uiterste best om de kwestie naar tevredenheid op te lossen.

Als je ondanks onze inspanningen niet tot een oplossing komt, kun je contact opnemen met onze externe klachtenfunctionaris. U kunt het geschil melden via Stichting WebwinkelKeur of het ODR-platform. Deze onafhankelijke partij behandelt je klacht met de grootste zorg en objectiviteit. Op verzoek geven we je graag meer informatie over deze procedure.